Salceda - Reisverslag uit Salceda, Spanje van Heleen - WaarBenJij.nu Salceda - Reisverslag uit Salceda, Spanje van Heleen - WaarBenJij.nu

Salceda

Blijf op de hoogte en volg Heleen

19 September 2012 | Spanje, Salceda

Hola allemaal, wat leuk om jullie reacties te lezen! Dank jullie wel daarvoor. Ik ben inmiddels al weer zo´n 15 km verder, en aangekomen in Salceda waar ik in een particuliere herberg zit. Iets luxer dan de municipale, met een handdoek ( dat kwam goed uit want ik heb er geen meer, de laatste kwijt geraakt vanmorgen) tja, wat wil je ook als je met z´n drieen twee flessen wijn leeg drinkt en vervolgens om half zeven weer naast je bed staat.... ha ha. Het is nu nog 25 km naar S de C dus dat gaat goed. Het is hier werkelijk prachtig, en het weer ook. 27 graden nu, dus dan moet je niets meer doen. Ik heb gelopen van kwart voor acht vanmorgen tot half één, zo´n vier uur, en dan stop ik,l omdat dat het beste is voor mijn lijf.
Net een lekkere tortilla gegeten met brood en salade, heerrrrrlijkl. De baas van deze Alberge heeft de Camino zelf 4 x gelopen en begrijpt dus waar de peregrino = pelgrimganger behoefte aan heeft. Er staat hier bijv. een voetmassage-apparaat.
De route van vandaag was niet zo heel erg moeilijk. Eén grote klim, en daarna redelijk dalend in de schaduw. Morgen ga ik naar Sancta Irene lopen of Bocolla, dat weet ik nog niet precies, hangt een beetje van mijn stemming af. Ik ga zo meteen een uurtje opmijn bed liggen, siesta houden. Vanavond eet ik hier lekker het Peregrino-menu. Dan heb je voor 9 euro drie gangen, met brood, en een fles wijn erbij. Tssssss, ja ja, heel gewoon hier. Adios vanuit een prachtig SALCEDA, en o ja, Theo, jij was niet de enige die mij niet kon vinden, er waren er meer, sorry. Buenos Tardes en muchos besos de Helena....Hoop dat ik morgen een wasje kan doen..... Salutos..En inderdaade Winifred, je hebt gelijk, er klopt niets van de kaart....nu weer niet. Je moet Salcede op zo´n 25km van Santiago de Compostela zien.

  • 20 September 2012 - 12:51

    Carla :

    Hallo Heleen,
    Als ik het zo lees dan heb je het prima naar je zin en gaat alles voorspoedig. Heb je nog ergens kunnen zingen? Wens je nog een paar heel goede dagen toe en een mooie terugreis. Hoop je gauw weer te zien als je weer terug bent. Dikke kus Carla

  • 20 September 2012 - 14:45

    Milou:

    haha het klinkt goed en gezellig allemaal. en al bijna in santiago, hoera! good luck de laatste dagen lopen. xxx milou

  • 20 September 2012 - 14:45

    Milou:

    haha het klinkt goed en gezellig allemaal. en al bijna in santiago, hoera! good luck de laatste dagen lopen. xxx milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 6688

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 24 September 2012

Camino Primitivo Spanje

Landen bezocht: