Voor mijn collega.s - Reisverslag uit Lugo, Spanje van Heleen - WaarBenJij.nu Voor mijn collega.s - Reisverslag uit Lugo, Spanje van Heleen - WaarBenJij.nu

Voor mijn collega.s

Blijf op de hoogte en volg Heleen

13 September 2012 | Spanje, Lugo

Het gaat goed met mij . Het was wel even een overgang van de bewonersvakantie naar helemaal aangewezen zijn op jezelf..uren lang lopen en niemand zien of tegenkomen waar je even een woordje mee wisselt, dat is behoorlijk confronterend! Maar ik ben nog steeds op route en het gaat meestal goed, soms niet, dan denk ik waar ben ik in vredesnaam aan begonnen, maar dat is nou juist de uitdaging van De Camino!! Lieve groet voor jullie allemaal en voor de bewoners een dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6681

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 24 September 2012

Camino Primitivo Spanje

Landen bezocht: