Nog twee weken...... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Heleen - WaarBenJij.nu Nog twee weken...... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Heleen - WaarBenJij.nu

Nog twee weken......

Blijf op de hoogte en volg Heleen

20 Augustus 2012 | Nederland, Alkmaar

Nog twee weken, en dan is het zo ver. Op 3 september vertrek ik met het vliegtuig naar Spanje waar ik de laatste 350 km van de Route Primitivo zal gaan lopen naar Santiago de Compostela. Ik heb getraind met de backpack, bijna alles gekocht en geleend voor onderweg. Ik word nu af en toe best zenuwachtig.Vandaag mijn laatste slaapdienst, daarna nog met bewoners op vakantie, en dan begint het echte voorbereiden. Inpakken is weglaten zij een meneer van het St. Jacobsgenootschap in Utrecht. De routes heb ik in een handzaam boekje. Vanmorgen voor een checque-up bij de huuisarts geweest. Mijn grootste zorg zijn mijn voeten. Gaan ze het volhouden zonder al te veel ongemakken....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 6687

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 24 September 2012

Camino Primitivo Spanje

Landen bezocht: