laatste nachtje in eigen bed...... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Heleen - WaarBenJij.nu laatste nachtje in eigen bed...... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Heleen - WaarBenJij.nu

laatste nachtje in eigen bed......

Blijf op de hoogte en volg Heleen

02 September 2012 | Nederland, Alkmaar

Ik ben er klaar voor. Alles ingepakt. Iedereen gedag gezegd, gezoend en gebeld. Rondje proef gelopen, alles nog eens gechequed...Dus ik kan vertrekken. Morgenochtend om half zes moet ik op Schiphol zijn. Om 0.735 uur ga ik de lucht in...Alfonso en Jolanda brengen mij weg. Nog een mooi buiktasje te leen gekregen van Joost waar ik heel blij mee ben omdat het wat onhandig was met het kleine rugzakje. Ik weet waar ik morgenavond ga slapen in Oviedo..dus over nu en 24 uur zit ik daar op een terras..het idee...

  • 04 September 2012 - 20:05

    Hildi:

    Hoi Heleentje,

    Je zal dan nu op een terrasje zitten of al gezeten hebben. Ja ja, je reis is begonnen. Ik ben razend benieuwd naar je ervaringen.Ik denk aan je!!

    Lieve groet, Hildi

  • 05 September 2012 - 17:42

    Jolanda:

    Lieve vriendin,
    Wat was je zenuwachtig op schiphol, wel hoopvol en zeer blij gestemd. Zo benieuwd naar je eerste dagen lopen. Hebben de voeten hun best gedaan? Heb je een stok gevonden of al zelf gemaakt?
    Succes! Zo fantastisch dat je dit doet!
    Knuf, Jo

  • 09 September 2012 - 20:18

    Marian:

    pfff dat was zoeken zeg. Je was helemaal niet te vinden. Het adres wat in het worddocje stond deed het niet. Dus ik dacht al: oh daar gaan we...... Na geruime tijd te hebben gezocht kwam ik op een site van Tineke huppeldepup en zag dat haar naam vooraan stond in het adres. Dus geprobeerd. En jawel: het werkt. Nu kan ik je af en toe wat schrijven. Hoe gaat het? Ik vind het nog steeds heel stoer. Ik lees ook wel verslagen van ene Harry en merk dat je toch heel veel medewandelaars met het zelfde doel tegenkomt. Ik denk aan je en vind het nog steeds onwijs stoer dat je dit helemaal in je eentje doet. tot gauw. gr marian

  • 09 September 2012 - 22:50

    Milou:

    ik moest ook zoeken, je websitenaam is net een andere volgorde dan in je bijlage stond. hoe gaat het nu?

    ben benieuwd naar je 1e week. good luck!! xxx

  • 11 September 2012 - 13:45

    Carla:

    Hallo Heleen,

    Ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Je bent nu al een tijdje onderweg en had eigenlijk wel een verslag van je eerste ervaringen verwacht, ben er nieuwsgierig en hoop dus gauw iets van je te lezen. Ik hoop dat het tot nu geweest is wat je ervan verwacht had. Dikke kus, Carla

  • 12 September 2012 - 15:06

    Angèle:

    Hoi Heleen,

    Volgens mij heb jij het veel te druk met wandelen, om je heen kijken, praten, luisteren en vooral zingen, en denk je laat iedereen maar nieuwsgierig zijn. Want ja, nieuwsgierig naar je ervaringen ben ik ook maar de verhalen van jou komen wel als je weer terug bent. Ondertussen blijf genieten en stoer dat vinden we je allemaal, want ook al heb je veel medereizigers, ik doe het je niet na!!
    Goede reis en tot ziens. Liefs Angèle

  • 13 September 2012 - 19:03

    Winifred:

    Heleen .Eindelijk een verslag van de wandeling- Ik was zo nieuwgierig dat ik begin van deze week even bij je zoon ben langs gelopen. Daar hoorde ik dat je op schema lag en dat het erg warm was. Gelukkig heb je mogelijkheden om een ander uitstapje te maken (de bus) Harstikke goed+ Je wordt een wereldse vrouw op deze manier. Succes en elke dag kijk ik even naar de site. Een hele goede voortzetting.
    lieve groet van Winiifred.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 6671

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 24 September 2012

Camino Primitivo Spanje

Landen bezocht: